הסל שלי

סגור
משלוח חינם בקנייה מעל 500 ש״ח + מתנה משמחת על כל קניה

חידוש רהיטים וארונות קיר בעזרת טפטים

פורסם בתאריך ספטמבר 23 2020

הדבקת טפטים על ריהוט

בערב, אחרי יום עבודה, אני ממש אוהבת לעשות הליכות בישוב הקטן שלי. לא פעם אני נתקלת בזוית העין ברהיט נטוש בחוץ, כזה שידע חיים מאוד יפים אך כבר לא רוצים בו. מעבר לחמלה שמתעוררת בי לדבר הזה, חסר האונים ללא יכולת לזעוק ולהוכיח שהוא עדיין מתפקד מעולה (טוב, ברור חוץ ממקרי קיצון של שברים וריקבון), עולה בי אמפטיה והשראה מהמראה שלו, מדמיינת מה אפשר לעשות אתו, איך להפיח בו חיים חדשים.

אחת הדרכים המקסימות והמופלאות לחולל מהפך ברהיט ישן היא להדביק עליו טפט. זה יחסית קל לביצוע ומאוד מהנה, בעיקר בימים אלו של סגר מתפנה לנו זמן ומופיע חשק לטפח את החלל שבו אנחנו חיים.

 

אספר לכם סיפור שלי, הכי אותנטי שיש:-)

הסטודיו שלי נמצא בבית ישן מאוד בישוב, אני חושבת שהוא כבר חגג 90. יש לי חדר מגניב עם חלון שפונה לרחוב ( רחוב שעוברת בו מכונית פעם בשעה, או עגלה של חקלאים תאילנדים), אולם תצוגה שבו אני פורסת את כל הקולקציות והמוצרים שלי ועוד נספחי שירות כמו חדר אחסון ומבואה קטנה.

מאחורי השולחן שלי, בחדר שבו אני יושבת מול מסך ענק של MAC, עובדת ומאיירת עם מוזיקה כייפית, ישנו ארון קיר ענק מפורמייקה חומה שלא הייתה מביישת מוזיאון ענתיקות. זה ארון מאוד שימושי עם המון מגרות ומדפים. כבר לא מיצרים כאלה דברים מעולים! אני דוחפת בארון הזה ומאחסנת ים של אוצרות וארכיון מוצרים. המשפט "אל תסתכל בקנקן אלא מה שיש בו" ממש מתאים לו. מכוער מבחוץ אך מלא באוצרות מבפנים. 

 

טפט לארון קיר

ככה נראה הארון בחדר עבודה שלי לפני השדרוג.

יום אחד, וזה קרה ממש לא מזמן, קצתי במראה העצוב שלו והחלטתי לעשות לו "מתיחת פנים" שתעשה גם לי טוב ותפיח לו חיים חדשים. לא יתכן, אמרתי לעצמי, שהסטודיו שלי לא ייצג את המוצרים שלי ואת האני מאמין שלי בנאמנות. 

התלבטתי בין צבעים ודוגמאות ובסוף בחרתי בשני הדפסים שונים משולבים ומשלימים אחד את השני שאני ממש אוהבת. קראתי למתקין הטפטים המעולה שלי שאתו אני תמיד עובדת בכל הפרויקטים הגדולים. הפעם, אמרתי לו, מתלבשים על הארון הענק בסטודיו.

תוך שעה בודדת, כבמטה קסמים, הארון החליף את עורו וקיבל פנים חדשות. 

הדבקת טפט על ארון קיר

הסיפור האישי שלי הוא רק דוגמה קטנה בקצה הקרחון של האפשרויות שניתן לעשות עם טפטים.

מלבד כיסוי ארונות קיר, אפשר לכסות פלטת שולחן במשטח טפט עשוי PVC ואז אפשר יהיה גם לנגב את השולחן, אפשר לכסות שידה עם מגרות בטפט, ואפשר גם לכסות מגרות ומדפים בודדים, קופסאות ועוד.

טפט אפשר להדביק על משטח זכוכית, על פורמייקה, על עץ צבוע. זה קל לביצוע ומאוד מהנה. לא אגזים אם אומר שאפשר לעשות את זה עם ילדים מעל גיל 10  ולהעביר להם בכך ערכים של קיימות, מחזור, חיסכון ויצירתיות.

ואם הזמנתם טפט לחדר או לסלון ונשארו לכם שאריות, תשמרו אותן ואולי יגיע אותו רהיט שישמח לקבל עור וצבע חדש.

אהבתם? שתפו חברים. מזמינה אתכם ליצור קשר ולהיכנס לדף הטפטים אצלי באתר ולחפש את הדוגמה שהכי מתאימה שלכם. 

שלכם, גל

טפט על שולחן מלבניהדבקת טפט PVC על שולחן 

0 תגובות

השאר תגובה

לידיעתך, תגובות צריכות לעבור אישור של מנהל לפני שיפורסמו.