הסל שלי

סגור
משלוח חינם בקנייה מעל 500 ש״ח + מתנה משמחת על כל קניה

מדבקת המנדלה שלי, מי את ומאין הגעת

פורסם בתאריך אוגוסט 10 2020

מדבקת המנדלה שלי,  מי את ומאין הגעת
 

לא סתם תמצאו באתר אצלי כל כך הרבה מדבקות מנדלה לקיר, מדבקות לב בצורת מנדלה. כל סיבה למסיבה יש בה מנדלה. שואלים אותי לא פעם מה היא מסמלת ומה הסיבה שהיא נוכחת בעיצובים וביצירה שלי

זו הזדמנות נהדרת לספר על נפלאות המנדלה, על המשמעות והסמליות שיש בה, על הכוח והעוצמה שהיא משדרת, על האהבה והאנרגיות שכל כך הרבה אנשים שואבים מהתבוננות בה.
 אחרי תיאור כזה, ממש מתחשק לי להפוך למנדלה::-) ובנימה קצת יותר רצינית, במדלה יש סיפור ומשמעות עמוקה, הצורה המעגלית שלה באה במקור מהטבע עצמו והיא מופיעה בטבעיות מלאה בכוכבים, בפרחים, בגלגל העין, ובתאי הגוף שלנו.

אז מה היא מסמלת בעצם?

המנדלה היא סמל השלמות, האיזון,היא משקפת את מחזוריות החיים ונפש האדם. במקור, המילה מנדלה באה מסנסקריט, ופרושה מעגל המכיל מהות החיים. המנדלה היא מעגל, תנועה, השתקפות היקום. 
אומרים, ואני יודעת מנסיון, שהתבוננות במנדלה עוזרת בהתמקדות, בשמירה על פוקוס וריכוז.  המנדלה מביאה איתה שלווה ורגיעה, איזון אנרגטי שכל אחד מאיתנו זקוק לו.
המנדלה מסמלת את היקום, האלוהות ונפש האדם בכל הדתות. גם ביהדות מגן דוד הוא סוג של מנדלה. בקבלה, עץ החיים בנוי על מנדלה. בעולם הנצרות, בכנסיות, נוכל למצוא רוזטות יפהפיות שבצורתן, ממש מזכירות את המנדלה: נקודה ומסביבה צורות מעגליות של צבעוניות.
יש אנשים שהמנדלה שינתה להם חיים שלמים, הביאה עימה ריפוי. לא סתם מנדלת צביעה היא אחד הכלים הנפלאים בריפוי ועיסוק.
אני אוהבת את הצורה הזו, אוהבת לעצב ולבנות צבעוניות שונה בכל אחת מהמנדלות, אני נהנית לראות מקומות עם מנדלות על הקיר.

מה יצא לכם אם תוסיפו מנדלה מסביבכם?

מנדלה עושה טוב לבית, בחדר או בסלון, באולם ספורט, בכיתה בבית הספר, במתנ"ס ובכל מקום שאני מדמיינת, היא מביאה איתה רק אנרגיות טובות, אסתטיקה והמון יופי.
ראיתי מנדלה על דלת כניסה לבית, בחדר השינה, במסעדה, באולם יוגה ענקי.
?אחרי כל זה לא בא לכם מנדלה משלכם
בקישור כאן תוכלו לבחור אחת עבורכם
שלכם, גל 
 
 
 
Log in to your store’s admin area then go to the blog section to delete this post.

0 תגובות

השאר תגובה

לידיעתך, תגובות צריכות לעבור אישור של מנהל לפני שיפורסמו.